MESIN PENETASAN @ INCUBATOR

menerima tempahan incubator


Salam... maaf lah dah lama tak update blog ni... sibuk sikit dengan kerja seharian.. .. cuma pagi tadi ada masa terluang.. singgah lah kejap dekat kebun sahabat saya ni .. di kota kemuning.. saja nak melawat dia nak tgk perkembang anak itik dan ayam yg dia beli 3 bulan yg lepas...
Seronok tgk itik2 beliau dah besor.. batch pertama dan batch ke-2... ini lah last punya penetasan yg aku buat.. aku jual kat dia semua... yg bagi free pun ada.. sebab tak ada masa nak jaga ...

dalam... perancangan nak buat secara komesil... tak byk pun dalam 200 ekor jer... khas untuk breed anak sahaja... insyallah segala kelengkapan penetasan dan khidmat nasihat saya akan berikan ..

2 comments:

Assalammualaikum. Salam kenal saya from jakarta Indonesia. Kami juga menetaskan telur itik lokal. Bolehkah kita bertukar informasi? add me at facebook or email at pro.farm@ymail.com .terimakasih

 

Assalammualaikum. Salam kenal saya tri dari jakarta Indonesia saya juga menetaskan telur itik lokal. Jika boleh saya ingin bertukar informasi dan penggalaman dengan Pak ci'. Facebook or Email pro.farm@ymail.com

 

mutiara kata

mutiara kata

telur ayam sabung

REAL TIME TELUR ITIK MENETAS

telur ayam serama menetas