MESIN PENETASAN @ INCUBATOR

menerima tempahan incubator

TESTIMONI DARI PENGGUNA



inilah inkubator baru.yg telah dibeli dari sahabat ternak aku cik junaidi dari hulu langat.inkubator ni adalah inkubator manual,kapasiti 60 biji bagi menggantikan inkubator auto yg telah over head,inkubator cik adi ni nampak simple,tapi memuaskan hati.kerana suhu hanya sekitar 37-39c.iaitu suhu target pengeraman yg dikehendaki.walaupun nampak simple dengan harga yg ekonomik yg membuatkan aku terpegun cik adi sertakan sekali manual spec inkubator dia.n cara-cara hendak menggunakannya.rasa mcm beli sebuah mesin ribuan ringgit pula.huhuhu


so semoga inkubator cik adi memberi kami nafas baru.Tq cik adi semoga perniagaan anda akan lebih maju n inkubator anda akan laris jualannya.aminnnnnnn.saper2 nak beli inkubator leh la cari cik junaidi.


manual spec inkubator


Petikan artikel ini saya ambil dari blog kawan kita dari http://tanjunglabuhagrofarm.blogspot.com/ 
pada mula nya.. saya sendiri pun tak tahu bahawa encik wan ni.. yg oder incubator saya... selepas incubator ini sampai di tempat beliau... baru lah saya tahu rupanya... encik wan ada lah pemiliknya... aduhhh.. segan aku...
apa pun terima kasih... kerana sudi memiliki incubator saya yg tak seberapa ni... moga semakin bertambah hasil penternakan encik wan...

aminn...


2 comments:

ibu saya menggunakan mesin ni.. tapi kertas cara2 2 sudah hilang. saya nak taw suhu utk pengeraman telur angsa berapa.

 

salam.. fatin...
kalau fatin nak balik .. manual incubator tu .. bagi alamat.. nanti saya hantar kan balik...

suhu angsa.. sebaiknya.. 37.5

 

mutiara kata

mutiara kata

telur ayam sabung

REAL TIME TELUR ITIK MENETAS

telur ayam serama menetas