MESIN PENETASAN @ INCUBATOR

menerima tempahan incubator

TESTIMONI DARI BENTONG PAHANG

ASSALAMUALAIKUM..

Baru sekejap tadi saya dapat panggilan dari pelanggan saya dari kajang.. yang telah membeli incubator saya ni pada bulan lepas.. incubator ini telah di ambil  di Pasar MAEPS di tapak perniagaan saya..
Sebenarnya incubator ini akan beroperasi di BENTONG Kg Chambang Baru .. En. Aidiee yang mengendalikan incubator ini di sana..
Alhamdullilah..telah menampak kan hasil ..
Ada jugak selepas minggu kedua saya ada call ..tanya dia macam mana proggress pengeraman telur ayam mutiara beliau itu..
Di bawah ini ada lah gambar yang telah di email kepada saya .. di kesempatan ini saya ingin kongsi kan gambar2 ini dgn semua..

INSYALLAH....jika kita berusaha dan mendisplinkan diri dalam mengendalikan incubator ini .. pasti akan membuahkan hasil..



Diantara induk2 ayam mutiara yang beliau pelihara..

En.Aidee DAH BERJAYA ..ANDA BILA LAGI.....

0 comments:

mutiara kata

mutiara kata

telur ayam sabung

REAL TIME TELUR ITIK MENETAS

telur ayam serama menetas