MESIN PENETASAN @ INCUBATOR

menerima tempahan incubator

TESTIMONI DARI SUNGKAI

semalam 29/6/2011 incubator ke-2 selamat di post kan kepada encik rosli di sungkai perak...


SALAM...
pada 20/6/11 saya dapat lagi panggilan dari saudara rosli ini... hajat beliau nak oder lagi sebiji incubator.. katanya... incubator yg pertama dia beli .. telah di ambil pakai oleh abg beliau untuk menetas kan puyuh...
insyallah esok saya akan post kan incubator itu kepada beliau...


ini ada lah coment2 yg telah di berikan kepada saya melalui email...


Pengalaman kali pertama menggunakan incubator dari saudara Junaidi amat menggembirakan.Mana tidaknya ,daripada 36 telur yang dieramkan,33 biji selamat menetas.Itupun tidak ada proses candling kerana kurangnya pengalaman dalam mengenali embrio dalam telur walaupun manual lengkap disertakan bersama incubator ini.Saya tidak pernah menggunakan incubator sebelum ini tetapi apa yang boleh saya katakan ialah ianya simple dan amat meyakinkan,cuma kita perlu patuhi disiplin yang telah ditetapkan,yang lainnya,InsyaAllah kita boleh biarkan incubator ini menjalankan tugasnya.Khidmat selepas jualan terbaik adalah merupakan nasihat percuma dari En Junaidi,dari proses jualbeli sampailah anak ayam anda menetas.Kepada En Junaidi,selamat maju jaya dalam perniagaan yang menawarkan bukan sahaja produk tetapi dapat menjalinkan persahabatan sesama kita

TERIMA KASIH KERANA MENGGUNAKAN INCUBATOR SAYA DGN JAYANYA...
SEMOGA MAKIN BERTAMBAH HASIL TERNAKAN SAUDARA ROSLI...



ini lah hasil anak ayam yg telah berjaya di tetas kan .. beliau meminta saya upload kan gambar2 ini di dalam blog saya...

ini lah agaknya... pengasuh anak2 ayam kat salam incubator tu ya... anak-anak semua comel... ayahnya mesti hensem ni ... hehehhe...




0 comments:

mutiara kata

mutiara kata

telur ayam sabung

REAL TIME TELUR ITIK MENETAS

telur ayam serama menetas