MESIN PENETASAN @ INCUBATOR

menerima tempahan incubator

SEMALAM DI MAEPS



22/11/09
Macam  biasalah .. asalkan petang jer ..mesti hujan.. tapi menjelang pukul 8 malam hujan mula berhenti..
tak lama lepas ini geng-geng dari branang pun sampai.. ZUL dgn bodyguard nya AYID datang ke gerai aku .. zul datang nak ambil termometer yg dia yg dah siap di calibration...
tak lama lepas tu kawan geng rabbit pulak sampai...NS rabbit Bro zaffarin..
Tq kepada semua yg sudi menjengok kami di Pasar MAEPS ini...
Dan tak lupa jugak kepada jejaka Ensem Eone yg sudi datang...


Gambar otai Ayam ni jer yang aku sempat snap.. hehhehe


MAEPS 19/12/09


Salam semua... ha kat sini ada tawaran EM pecuma.. PROMOSI...
self pick up.. di MAEPS.


Terima kasih kepada SMART (nama dalam B.J) sudi datang ke tapak jualan aku.. beliau datang bersama dgn abg dan kaka ipar beliau

Otai REBBIT SHAMZA sedang memberi penerang pasal arnab kepada SMART.


Terima kasih jugak kepada BUJANG BAKAL SENANG dan AZWAN PUYUH yang datang singgah ke gerai aku malam ahad baru ni.. diaorang aku dah bagi EM tu sebotol seorang.

0 comments:

mutiara kata

mutiara kata

telur ayam sabung

REAL TIME TELUR ITIK MENETAS

telur ayam serama menetas