MESIN PENETASAN @ INCUBATOR

menerima tempahan incubator

INCUBATOR


Alhamdullillah .. semua anak2 ayam yg keluar dari incubator ni semuanya sihat-sihat belaka.... yg kat dalam kotak ni next week akan di pindah kan ke reban asuhan di reban induk...yg ini pun dah ada org tempah.. tapi tak buat untuk jualan lagi...

ini lah incubator yg ketiga aku buat .. memang best guna rekan bentuk dan system incubator ni..

terima kasih kepada pencipta asal incubator ini...memang penetasan yg amat membanggakan...tapi telur ayam amat terhad...setakat 50 biji telur ayam kampung tu kira muat-muat jer...

Insyallah aku akan upgrade dari masa ke semasa... kena cipta kelainan sikit...


MY 1st INCUBATOR




yg kat bawah ni my 1st incubator yg tercipta... memang sedih aku tgk... tapi dah banyak jasa dia kepada aku...



ini lah incubator yang pertama aku buat sendiri...yg saiz macam ni boleh muatkan 80 biji telur ayam kampung.. memang susah jugak nak buat incubator ni .. kalau tak buat homework..memang susah... tapi sekarang alhamdullilah.. dah boelh buat incubator utuk tempahan yang bersekala kecil..

Kadar penetasan hampir 95% dengan mengguna kan kaedah AIR FORCE...



kalau ada yg berminat boleh lah call saya : junaidi 012-6790113 / 017- 2738213
tempahan ikut selera pelanggan..





ini lah hasil-hasil anak ayam dan puyuh yg telah menetas dalam incubator aku...





Maaf lah .. blog saya ni macam tak tersusun sikit.. maklum lah baru belajar nak buat blog ni...



insyallah.. akan di kemaskini dari masa ke semasa...






















4 comments:

Tahniah untuk 2 perkara.

1. Kerana telah berjaya menjadi blogger
2. Kerana telah menjadi usahawan pembuatan. Bukan senang semua tu.

Tapi, untuk menjadi blogger yang hebat, saya ada sedikit ilmu. Nak cuba boleh lah...

Hehehehe....

 

ha .. nak lah .. nak kena bawak nasi pulut kuning ayam kg panggang ker ni.. hehhehee

 

Ayam panggang tu tak ler....tapi sikit atas.... Ayam tu mesti berdarah putih...

Itulah syaratnya dan barulah semuanya free!

Wen kenapa lama tak update blog?

 

bukan tak amboh update.. tapi tak tahu nak mula dari mana... nak susun atur kan macam na pun aku dok tahu ning...

aku tgk pun serabuk....
hehee

 

mutiara kata

mutiara kata

telur ayam sabung

REAL TIME TELUR ITIK MENETAS

telur ayam serama menetas